شعر عاشقانه محمدرضا محمدی شیدا


lovely peom mim sheyda irnab ir شعر عاشقانه یک تار مویت را بده گیتار میخواهم چکار از محمدرضا محمدی شیدا

شعر عاشقانه یک تار مویت را بده گیتار میخواهم چکار از محمدرضا محمدی شیدا

irnab شعر عاشقانه یک تار مویت را بده گیتار میخواهم چکار از محمدرضا محمدی شیدا

یـک تــار مــویت را بده ، گـیــتــار می خواهم چه کار؟!  / حالا که غمــگیـن نیستم ، من تار می خواهم چه کار؟

وقتــی که رنگ زنـدگــی ،خـوش رنـگ مثل مـوی توسـت / یـک جـرعـه از رنـگیـن کمـان این بـار می خواهم چـه کـار؟

irnab شعر عاشقانه یک تار مویت را بده گیتار میخواهم چکار از محمدرضا محمدی شیدا

در حلقه ی چشمان تو ، پیداست پنهان می شوم! / حالا که من یک نقطه ام ، پرگار می خواهم چه کار؟

دیروز در طب نوین ، داروی دردم کشف شد / درمان هر دردم تویی ، تیمار می خواهم چه کار؟

هر کس غمم را می خورد ، دست دعا برداشته..! / دست دعایش بشکند، غم خوار می خواهم چه کار؟

وقتی که بر لب های من ، لب مینشانی ، پس دگر..! / من منقل و دود و دم و سیگار می خواهم چه کار؟

irnab شعر عاشقانه یک تار مویت را بده گیتار میخواهم چکار از محمدرضا محمدی شیدا

حالا که پیچ وصل من ، شل می شود ، سر می خورد / تعمیر آن در دست توست ، ابزار می خواهم چه کار؟

گفتند منصورت شوم تا دار درمانم کند / از گردنم این دار را ، بردار ، می خواهم چه کار؟

در آسمان ابری ات ، لبریز آوازم ، ولی… / یک تار مویت را بده گیتار می خواهم چه کار؟

irnab شعر عاشقانه یک تار مویت را بده گیتار میخواهم چکار از محمدرضا محمدی شیدا

شعر عاشقانه یک تار مویت را بده گیتار میخواهم چکار از م.شیدا

 

برای مطالعه شعرهای عاشقانه دیگر روی “شعر عاشقانه” کلیک کنید.

برای مطالعه اشعار بیشتر از این شاعر، روی اشعار محمدرضا محمدی شیدا کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.